martes, 3 de agosto de 2021

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΦΤΩΧΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΩ ΚΑΙΑ ΜΑ ΜΕ ΒΟΗΘΑΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΔΕΛΦΟΣ ΜΟΥ ΔΙΔΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΧΡΗΜΑΤΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ ΓΙΑΤΙ ΑΛΟΙΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΒΑΖΕ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΦΤΩΧΟΥΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΡΕΥΜΑ 70% ΛΟΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΧΙ ΠΤΩΧΟΥΣ.ΕΜΑΣ ΜΑΣ ΒΟΗΘΑ ΕΝΩ ΑΛΛΟΥΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΞΑΘΛΙΩΝΕΙ ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ ΑΦΟΥ ΤΟΥΣ ΒΑΖΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ [ΤΑ ΧΡΕΗ ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΦΕΣΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ]- - - - - O coutarell i ήταν πάντα ένας χρησμός βαρέως φορολογούμενος μεσοταξιτης.,.και δεν υπήρξε ποτέ του παράσιτο σαν αυτούς που τονε παρακολουθούσαν από το πρωϊ έως το 🌃 βράδυ εντοπίζοντας τον από δεκάδες μέτρα μακρυά και που ήσαν άχρηστοι γιατί δεν πλήρωναν παρά ελάχιστους φόρους επιτηδεύματα και έκαναν ένα σωρό άχρηστες εργασίες ως προς τα δικά μου δεδομένα.

 χιλιες φορές καλύτερα να είχα πεθάνει παρα να ζούσα όσα είδαν τα μάτια μου και έζησα την τελευταία δεκαετία.







0 comentarios:

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio